Nieuwsbericht van uw hengelsportvereniging

Vrijdag, 19 januari 2018

Belangrijke wijzigingen binnen de O.H.V.

• Ons telefoonnummer en bereikbaarheid: deze wijziging is vinden via onze website
  • Competitiewedstrijden senioren 2018
  • Na het grote succes van de competitie 2017 met een grote groep deelnemers, heeft de wedstrijdcommissie deze competitie geevalueerd en gekeken hoe we een aantal zaken nog beter kunnen organiseren. Aan de hand hiervan zijn een aantal wijzigingen c.q verbeteringen doorgevoerd voor de competitie 2018.
  • Om de competitie zo goed mogelijk te laten verlopen is besloten dat men zich vooraf moet opgeven om deel te kunnen nemen.
  • De uiterste aanmelddatum is: 1 mei 2018.
  • Aanmelden: nick.wissink@ohvoldenzaal.nl
  • Het inleggeld voor deze competitie is 10 euro die bij de eerste wedstrijd betaald moet worden.
  • Kun je een wedstrijd niet dan moet je je ten minste 1 dag van te voren afmelden bij: nick.wissink@ohvoldenzaal.nl of een whats- appje naar 06-20302404.
  • Er zal na iedere wedstrijd weer een prijsuitreiking zijn in het clubhuis aansluitend aan de wedstrijd (prijsjes dienen wel persoonlijk opgehaald te worden!)
  • Er zal voor alle wedstrijden geloot worden in het clubhuis!! Na de loting gaan we dan gezamenlijk naar het water.
  • De wateren waarop gevist gaat worden zijn Hulsbekenkamp, Stakenbeek en indien nodig de Kloot. (e.e.a. is afhankelijk van het  aantal deelnemers en de beschikbaarheid)
  • Voor de Hulsbekenkamp geldt: alleen vissen met de vaste stok. De overige wateren zijn vrije hengelkeuze. Je dient uiteraard wel met de buren rekening te houden!
  • Bij de start van de competitie ontvangt iedere deelnemer een reglement 2018. Lees dit goed door!
  • Wij gaan er van uit dat we weer een mooie competitie krijgen met minstens dezelfde vangsten als afgelopen jaar.
  • Houdt onze website, facebook en twitter in de gaten, meer nieuws volgt

De wedstrijdcommissie
             Januari 2018