Inloopdag clubgebouw O.H.V.

Zondag, 6 mei 2018 (11:00)

Bornsedijk 107 Oldenzaal

Stem mee voor sponsor bijdrage!!

Wij doen mee met de Rabobank Clubkas Campagne!
Rabobank Twente Oost organiseert de Rabobank Clubkas Campagne 2018 en stelt 100.000 euro beschikbaar voor clubs uit de omgeving! Ook wij doen mee om een mooi sponsorbedrag bij elkaar te sparen. Dit bedrag gaan we onder andere gebruiken voor: Betere bereikbaarheid van de (invalide) stekken, materialen voor de jeugd of misschien wel een mooie fontein op een van onze stadsvijvers!
Hier hebben we jouw hulp bij nodig! Ben jij lid van Rabobank Twente Oost? Stem dan van 1 mei tot en met 21 mei op onze vereniging via de site van de Rabobank. Ook krijg je hier als lid vanzelf een mail over, en kun je via een link in deze mail stemmen! Laat je omgeving weten dat wij meedoen en verzamel zoveel mogelijk stemmen! Je kunt maximaal 2 stemmen per persoon aan onze vereniging geven, en elke stem is geld waard!

We rekenen op jullie steun!

Groeten,
De Oldenzaalse Hengelsportvereniging.

Wilt u meer weten over deze campagne of denkt u ik heb hier hulp bij nodig, tijdens de inloopdag zijn er vrijwilligers aanwezig die graag helpen.