Parkeerpas Regio Twente

Betaald parkeren?
Per mei 2016 heeft de Regio Twente geautomatiseerd en betaald parkeren ingevoerd. Lees meer informatie over hoe dit werkt en wat de tarieven voor betaald parkeren zijn op de website van het Hulsbeek: hethulsbeek.nl/parkeren

Het normale tarief voor een uitrijkaart is € 2,- (laagseizoen) of € 5,- (hoogseizoen) per keer parkeren. Voertuigen langer dan 6 meter betalen hiervoor het dubbele. De betaalautomaten zijn bij de toiletgebouwen op het recreatiepark. Met een parkeerpas (jaar abonnement) bespaar je jezelf die wandeling en kosten.

Met de parkeerpas (kort- of lang- voertuig) kan je tot 1 mei 2018 je auto parkeren zonder verdere betaling op de parkeerterreinen van Het Lageveld, Het Hulsbeek en Het Rutbeek. Je kunt de parkeerpas één keer per uur gebruiken, tussen een half uur na zonsopkomst en een half uur voor zonsondergang. Als je bent uitgereden, kan je dat het uur daarna niet nog eens doen. Enkele keren per jaar, tijdens grootschalige evenementen, is de parkeerpas niet geldig.

Wat is de aanbieding van de OHV?
De normale verkoopprijs van de parkeerpas kort voertuig is € 40,- Voor een lang voertuig is dit € 50,-

Op vertoon van je OHV VisPas kan je op onze open zondagse inloopdagen een parkeerpas kort voertuig kopen voor € 15,- en voor een lang voertuig € 20,- á contant.
De eerst volgende inloopdag is op zondag 14 mei tussen 11.00 en 14.00 uur. Zie onze agenda die bij je vergunning is meegestuurd of onze website www.ohvoldenzaal.nl voor onze inloopdagen in de rest van het jaar.

Interesse?
We hebben aanstaande zondag 14 mei 40 parkeerpassen kort, en 10 lang, ‘in de aanbieding’.
Wil je zeker zijn dat er een pas voor je klaarligt, reserveer deze dan door een mailtje te sturen aan info@ohvoldenzaal.nl of bel of app met André: 06-51555491