1ste competitiewedstrijd " senioren "

Belangrijk nieuws !!!!!

Geachte wedstrijdvissers (senioren)

Gezien het grote aantal deelnemers dat verwacht wordt bij de competitie wedstrijden van 2017 heeft de wedstrijdcommissie besloten om de competitie een andere opzet te geven.
Wij blijven 6 wedstrijden vissen in 2 vakken. Alleen zullen we vissen op twee verschillende vijvers (vijver A. is Harplaan. Vijver B. is Hulsbekenkamp). Elke vijver is dan 1 vak.
Bij de eerste wedstrijd wordt er geloot in welk vak je zit. Loot je de eerste wedstrijd vak A. dan vis je de tweede wedstrijd in vak B. en de derde wedstrijd weer vak A. enz. Op deze manier loot iedereen drie keer vak A. en drie keer vak B.
Bij de eerste wedstrijd zal iedereen VOOR 7.30 UUR zich moeten melden aan de Harplaan. Hier zal dan ook het een en het ander nader toegelicht worden.
LET OP!!!!!
Vak B. Hulsbekenkamp is ALLEEN vaste stok vissen.
Vak A. Harplaan is vrije hengel.
De wedstrijden aan de Griekenlandlaan en bij het gezondheidspark in Hengelo zullen dus aan de harplaan en hulsbekenkamp gevist worden.
De wedstrijd van zondag 11 juni zal verplaatst worden naar zaterdag 10 juni.
Vissers die pas bij de 2e 3e 4e 5e of 6e wedstrijd meedoen moeten zich melden aan de Harplaan.
Opgeven voor de wedstrijden kan via onderstaand emailadres.

Namens de wedstrijdcommissie.
Nick.wissink@ohvoldenzaal.nl

Datum (en tijd) Zondag 07-05-2017 08:30 uur t/m zondag 07-05-2017 12:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Oldenzaal
Visvijver Harplaan / stadsvijver Hulsbekenkamp
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames

Competitiewedstrijd voor onze leden van 18 jaar en ouder. Mee vissen meld je dan uiterlijk een uur voor de wedstrijd.

Organisator(en) Oldenzaalse Hengelsport Vereniging