Competitiewedstrijd senioren Harplaan / Hulsbekenkamp

Belangrijk nieuws !!!!!

Geachte wedstrijdvissers (senioren)

De laatste wedstrijd zal er om 7.30 uur aan de Harplaan door alle deelnemers geloot gaan worden. (let hier op bij het meenemen van de hengels!)
Voor de totaalstand zal dezelfde opzet als vorig jaar gehanteerd worden.
Het eindklassement zal worden opgemaakt door de resultaten van de 4 beste resultaten van de 6 wedstrijden te laten tellen.
Rick en Sjon zullen niet tegen elkaar kunnen vissen omdat ze pouleleiders zijn en beide een vijver voor hun rekening nemen namens de organisatie (uitzetten, wegen).

Datum (en tijd) Zondag 24-09-2017 08:30 uur t/m zondag 24-09-2017 12:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Oldenzaal
Vijver Harplaan / stadsvijver de Hulsbekenkamp
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames

Competitiewedstrijd voor onze leden van 18 jaar en ouder. Mee vissen meld je dan uiterlijk een uur voor de wedstrijd.

Organisator(en) Oldenzaalse Hengelsport Vereniging