Parkeerpas Regio Twente

Betaald parkeren?

Per mei 2016 heeft de Regio Twente geautomatiseerd en betaald parkeren ingevoerd. Lees meer informatie over hoe dit werkt en wat de tarieven voor betaald parkeren zijn op de website van het Hulsbeek: hethulsbeek.nl/parkeren
Het normale tarief voor een uitrijkaart is € 2,- (laagseizoen) of € 5,- (hoogseizoen) per keer parkeren. Voertuigen langer dan 6 meter betalen hiervoor het dubbele. De betaalautomaten zijn bij de toiletgebouwen op het recreatiepark. Met een parkeerpas (jaar abonnement) bespaar je jezelf die wandeling en kosten.

Met uw huidige parkeerpas (kort- of lang- voertuig) kan je tot 1 mei 2020 je auto parkeren zonder verdere betaling op de parkeerterreinen van Het Lageveld, Het Hulsbeek en Het Rutbeek. Je kunt de parkeerpas één keer per uur gebruiken, tussen een half uur na zonsopkomst en een half uur voor zonsondergang. Als je bent uitgereden, kan je dat het uur daarna niet nog eens doen. Enkele keren per jaar, tijdens grootschalige evenementen, is de parkeerpas niet geldig.

Wat is de aanbieding van de OHV?
De normale verkoopprijs van de parkeerpas kort voertuig is € 40,- Voor een lang voertuig is dit € 50,-
De parkeerpas kort voertuig koopt u voor € 15,- en voor een lang voertuig € 20,-

Gezien de maatregelen die genomen zijn door onze regering zijn wij genoodzaakt de parkeerpas anders te verstrekken dan u van ons gewend bent.

Hoe gaan wij deze parkeerpas verspreiden?

Bij belangstelling kunt u een mailtje sturen aan: hans.bolink@ohvoldenzaal.nl met daarin de volgende gegevens van u:
Naam, adres, postcode, woonplaats
OHV VisPas nummer (U vindt dit nummer rechtsonder op uw VisPas 2020 en uw lidmaatschap wordt gecontroleerd)

U vermeldt welke parkeerpas u wilt ontvangen en maakt het bijbehorende bedrag over naar: Rekeningnummer: NL28RABO0139198334 met de omschrijving: parkeerpas kort - of parkeerpas lang voertuig.
Uw bestelde parkeerpas wordt z.s.m. per post verstuurd.

Vriendelijke groet,