Roofviswedstrijd 3

Sportvisserijtype Roofvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

Verzamelen en inschrijven een half uur voor aanvang aan de Frensdorfweg Lattrop. Er mag gevist worden in de wateren in deze omgeving. Er mag met één hengel gevist worden, hengelkeuze vrij.
Ten behoeve van de roofviswedstrijden:
o Als je een vis vangt, moet deze eerst gefotografeerd en teruggezet te worden, voordat je verder vist.
o Per wedstrijd worden de grootste 4 snoeken, 4 snoekbaarzen en 6 baarzen op centimeters gemeten. Andere vissen tellen niet mee.
o Aanbieden van de vangst geschied door een foto waarop de gehele vis en de lengte hiervan duidelijk afleesbaar is.
o Bij een 2e en 3e vissoort krijg je 15 bonuscentimeters.
o Wedstrijdwinnaar is diegene die aan het eind van de wedstrijd de meeste centimeters heeft gevist.
o Roofviskampioen OHV is diegene die na afloop van de competitiewedstrijden de meeste centimeters heeft gevist en mag zich voor dat jaar “roofviskampioen OHV” noemen

Organisator(en) Oldenzaalse Hengelsport Vereniging