Reserveer uw vriendenpas

Heb jij het al gehoord!

De OHV verkoopt deze pas aan haar leden. Voor een ieder die een hengeltje uitgooit in de Chris Agterbosvijver, of voordelig één van de Twentse parken wil bezoeken is er nu de Twentse Parken Vriendenpas!
De Vriendenpas vervangt de reguliere parkeerpas.

Met de Vriendenpas parkeer je voordelig bij de Twentse recreatieparken.

Hoe te bestellen?
Door in onderstaande formulier uw gegevens in te vullen, vakken met een * is een verplicht veld om in te vullen

Wanneer en tot wanneer bestellen?
Vanaf 1 maart 2024 is op onze website een formulier beschikbaar om deze pas te bestellen, dit formulier vult u online in en verklaart dat u tegen contante betaling uw bestelde pas(sen) afhaalt op 14 april 2024. Tussen 11:00 uur en 14:00 uur is ons clubgebouw geopend. U kunt t/m 31 maart 2024 deze vriendenpas bestellen.

Waar parkeren?
Met de Vriendenpas kun je onbeperkt parkeren op Het Hulsbeek (Oldenzaal) en andere Twentse recreatieparken; Het Lageveld (Wierden) en Het Rutbeek (Enschede).

Wat kost de Vriendenpas 2024 / 2025?

Kort voertuig (auto)
1-jarige Vriendenpas: € 25,00

Lang voertuig (auto met trailer, bedrijfsauto's, campers, e.d.)
1-jarige Vriendenpas: € 29,00

Reserveer hier uw vriendenpas door uw keuze te maken.
Foutmelding

Reserveer vriendenpas 2024