Reservering voorwaarden

Leveringsvoorwaarden:
Hieronder staan de algemene leveringsvoorwaarden die op de Twentse Parken Vriendenpas van toepassing zijn toegelicht.

Wettelijke verplichte mededeling:
•Een bestelling door een consument via onze website leidt tot een koop op afstand volgens artikel 46a, boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.
•De overeenkomst komt na bestelling tot stand zodra de Oldenzaalse Hengelsportvereniging de bestelling en de prijs aan de consument heeft bevestigd.
•U dient de bestelde zaak op de gestelde datum en binnen de tijd af te halen in ons clubgebouw ( P4 recreatiepark het Hulsbeek).

Afhaal periode:
U kunt tegen contante betaling uw bestelde pas(sen) afhalen op 14 april 2024. Tussen 11:00 uur en 14:00 uur is ons clubgebouw geopend.

Voor eigen risico:
•Afhalen geschiedt voor eigen risico.
•U dient volledig uw Naam, Emailadres, Vispasnummer en de aantal(len) in te vullen en te controleren*. Bij constatering van onvolledig ingevulde gegevens betekend dat de Vriendenpas niet kan worden afgehaald.
•Het is niet mogelijk om aangeschafte Vriendenpassen te blokkeren. Verlies of diefstal van uw Vriendenpas is altijd voor uw eigen risico.

Gedurende 14 dagen na de ontvangst van het product heeft de consument het recht de koop op afstand te ontbinden overeenkomstig de artikelen 46d lid 1 en 46e boek 7 van het Burgerlijk Wetboek, mits het geleverde product in originele onbeschadigde staat binnen 8 dagen na ontbinding wordt geretourneerd.

Beschadiging Vriendenpas:
De Vriendenpassen zijn binnenin voorzien van een onzichtbare chip en bijbehorende 'antennes'. De Vriendenpas kan door middel van het maken van een gaatje (wat nog wel eens gebeurd om er een touwtje aan vast te maken) beschadigen en onbruikbaar worden. Recreatieschap Twente raadt dit dan ook af. Bij (opzettelijke) beschadiging en daardoor het onbruikbaar maken van de Vriendenpas wordt geen nieuwe Vriendenpas verstrekt.

Parkeren tijdens evenementen:
Enkele keren per jaar is de Vriendenpas tijdens grootschalige evenementen niet geldig. Er geldt bijvoorbeeld een afwijkend parkeertarief. Parkeerpashouders kunnen ervoor kiezen dit afwijkende parkeertarief ter plekke te betalen of uit te wijken naar een ander recreatiegebied van Recreatieschap Twente.

*Uw persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor ze zijn verzameld. Bij het aanvinken van de nieuwsbriefoptie gaat u akkoord met het opslaan van uw persoonsgegevens in de database van de Oldenzaalse Hengelsportvereniging volgens de AVG. Uw persoonsgegevens worden dan alleen gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrieven van uw vereniging