*** Rheda - Wiedenbruck ***

Zaterdag, 8 juni 2024 (07:00)

Clubgebouw OHV Bornsedijk 107 Oldenzaal

Op 8 juni 2024 ontvangen wij weer onze vis vrienden uit Rheda - Wiedenbruck.
Voor deze uitwisseling zijn wij op zoek naar gezellige leden zowel jong als oud, want zoals jullie weten zal er gevist worden om de felbegeerde wissel bokalen.
De jeugd zal vissen aan de stadsvijver de Hulsbekenkamp en de senioren gaan vissen aan de Chris Agterbosvijver.
Graag zien wij jullie aanmelding tegemoet zodat wij in grote getalen dit samen met Rheda - Wiedenbruck in Oldenzaal kunnen vieren. Dit wordt u aangeboden door het bestuur en is volledig verzorgt.
Meemaken is meebeleven.
Laat ons weten of je komt en of mee wilt vissen, meldt je daarom aan: Aanmelden klik hier