O.H.V. versus Rheda Wiedenbruck

Woensdag, 5 juni 2019

**VISSEN TEGEN WIEDENBRÚCK**

Zaterdag 1 juni was het eindelijk zover, vissen tegen Wiedenbrúck. Al meer dan 70 keer vindt deze uitwisseling plaats tussen de Oldenzaalse Hengelsport Vereniging en S.F.V. Wiedenbrúck. S'morgens om 8:00 uur kwamen ze aan met de bus, na een innige begroeting en een stevig ontbijt vertrokken de vissers naar de waterkant om de strijd tegen elkaar op te nemen. De jeugd viste op het Hulsbekenkamp en de senioren visten op de Chris Agterbos Vijver op het Hulsbeek.🎣🐟🐟🐟

De jeugdvissers wisten aan het Hulsbekenkamp in totaal 34 kg vis te vangen waarvan de vissertjes van de O.H.V. bijna 19 kg voor hun rekening namen en daarmee de Jeugdbokaal in Nederland wisten te houden.😎👌🏆🥇
Sem Behrens werd 1e met 9352 gram! 👏👏👏

Bij de senioren wist Herbert Pross de winst naar zich toe te trekken door 4000 gram aan ruisvoorntjes te vangen, een knappe prestatie en dat op zijn leeftijd 👏👏👏
S.F.V. Wiedenbrúck wist 4450 gram te vangen en de O.H.V. 10340 gram waardoor ook de Seniorenbokaal in Oldenzaal blijft.

Al met al een geslaagde dag waarbij de weergoden ons goed gezind waren 🌞 Het winnen van de viswedstrijd is niet het belangrijkste van deze happening de vriendschap die ontstaan is door de jaren heen is véél belangrijker. Mooi om te zien was dat al onze ereleden aanwezig waren.
Volgend jaar zien we elkaar terug maar dan In Wiedenbrúck 👍👍👍