Algemene ledenvergadering 2013

Donderdag, 25 april 2013

Maandag 22-04-2013 heeft de algemene ledenvergadering plaatst gevonden. Op deze vergadering zijn enkele foto's gemaakt.

Algemene ledenvergadering OHV 2013

Rond de klok van 19:30 uur opent de voorzitter de vergadering en heet een ieder welkom.

Na een moment van stilte ging de vergadering voort en werd de agenda punt voor punt afgehandeld.De notulen van de algemene ledenvergadering  2012 en het jaarverslag van 2012 werd doorgenomen door Casper ter Brake. Hierop waren geen op en aanmerkingen. De penningmeester deed verslag het financieel overzicht 2011 en 2012 en de begroting 2013, aansluitend nam Johan oude Breul het woord vanuit de kascommissie 2011 om de penningmeester mede te delen de financieën er voor 2011 uitstekend uitzagen. Ditzelfde deed Wesley Bolink voor het jaar 2012 en ook Wesley deelde mede dat het voor het jaar 2012 ook prima verzorgt was. Voor de contributie 2014 kon onze voorzitter mededeln dat deze niet verhoogd wordt. Ook waren er twee  bestuursleden namelijk Casper ter Brake en Hans Holsbeek aftredend en herkiesbaar, er waren geen tegen kandidaten en beiden gaven aan door te willen gaan een nieuwe periode. Het bestuur heeft Hans Bolink naar voren gedragen als bestuurslid van OHV en wenst hem veel succes binnen het bestuur. Enkele huldigingen was er ook voor diegene die aanwezig was werd een speldje, maquette en een bos bloemen aangeboden (foto's staan op onze website). Na dit feestelijke gebeuren was er nog tijd voor de rondvraag en hierna sloot de voorzitter de vergadering en bedankte een ieder voor zijn/haar aanwezigheid en wenste iedereen wel thuis.