Rheda-Wiedenbruck 2013

Woensdag, 05 juni 2013

Zaterdag 01-06-2013 was het weer zover onze visvrienden uit Rheda-Wiedenbruck zijn weer op visitie geweest bij de OHV

Het is bijna 7:30 uur op zaterdag 01-06-2013 wanneer onze gasten uit Rheda-Wiedenbruck arriveren op parkeerplaats 4 van het recreatie gebied het Hulsbeek in Oldenzaal. Aan deze parkeerplaats ligt de visvijver, de Chris Agterbosvijver, en het clubgebouw van de Oldenzaalse Hengelsportvereniging. Op deze dag vondt de jaarlijkse uitwisseling plaats tussen senioren en junioren vissers. De senioren van Rheda en de OHV vissen in de Chris Agterbosvijver en de junioren vissen in de stadsvijver gelegen aan de Hulsbekenkamp.

Zie ook de website van de Twensche Courant Tubantia

Voor deze wedstrijd is door de organiserende vereniging bekers beschikbaar gesteld en twee wissel bokalen die dit jaar meegenomen zijn vanuit Rheda - Wiedenbruck en helaas voor hun niet mee terug mochten want zowel de senioren als de junioren van de OHV hadden de onderlinge strijd gewonnen. Na de wedstrijd werd er gezellig gebarbecued en een drankje genuttigd, tegen de klok van vieren was het de tijd om voor onze gasten huiswaarts te gaan. Wij als OHV kunnen terug kijken op een zeer geslaagde dag, waarvoor onze dank aan al diegene dit mogelijk hebben gemaakt.

Een visvriend van Rheda-Wiedenbruck.