Twentse Jeugdcup 2013

Woensdag, 03 juli 2013

Zaterdag 29-06-2013 in Haaksbergen werd de gevist om de Twentse Jeugdcup. Drie hengelsportverenigingen uit Twente, HSV Haaksbergen, 't Vangertje uit Denekamp en de Oldenzaals Hengelsportvereniging, streden met 2 deelnemers in de leeftijd van 6 t/m 9 jaar, 5 deelnemers in de leeftijd van 10 t/m 13 jaar en 5 deelnemers in de leeftijd van 14 t/m 17 jaar om de vel begeerde Twente cup.

Omstreeks 12:00 uur verzamelde de deelnemers zich bij het clubgebouw van de OHV, na een kopje koffie en de deelnemers zich voorzien hadden van hun nieuwe outfit ging het richting Haaksbergen. Aangekomen bij de vijver werd er om 13:00 uur de enveloppen uitgedeeld met als inhoud de steknummers. We hadden ruim de tijd om ons gereed te maken, want de wedstrijd begon om 14:00 uur en eindigde om 16:00 uur. Met een behoorlijke wind was het een prima middag om te vissen. Elke deelnemer van OHV had vis gevangen.Na de weging van de gevangen vis was rond 17:00 de prijsuitreiking.

Namens de jeugdcommissie van de OHV wilde ik iedereen nog bedanken voor de deelname en de ouder(s) voor het meerijden.

De jeugdcommissie OHV