Twentse jeugdcup 2012

Zaterdag 14 juli 2012 was het dan zover, na de benodigde voorbereidingen begon om 14.00 uur de strijd tussen helaas drie hengelsportverenigingen uit Twente namelijk ’t Vangertje uit Denekamp, HSV Haaksbergen en de organiserende vereniging OHV uit Oldenzaal. Helaas heeft de hengelsportvereniging VVLO uit Losser het laten afweten. Met 34 deelnemers werd er gevist in 3 categorieën, te weten 6 t/m 9 jaar (C jeugd),10 t/m 13 jaar (B jeugd) en 14 t/m 17 jaar (A jeugd).
Ondanks de weersvoorspelling mochten wij van geluk spreken want precies na de prijsuitreiking gooide ze van boven de sluizen open. Wij als organiserende hengelsportvereniging mogen spreken van een zeer geslaagde vismiddag en wij hopen dat iedereen het naar de zin heeft gehad. Onze trots gaat wel uit naar de aller jongste deelnemers want in deze categorie zijn de meeste grammen gevangen met 12 vissers werd maar liefst 6984 gram vis gevangen. Onder deze 6984 gram bevond zich een pracht van een zeelt die gevangen is door Myrthe Geertsma. Helaas waren er ook deelnemers waarvan het leefnet niet gevuld was met vis maar niet getreurd volgend jaar is er weer een Twentse jeugd cup die dan georganiseerd wordt door een andere hengelsportvereniging.
Wij als jeugdcommissie van de OHV wil iedereen bedanken voor de deelname aan deze wedstrijd en hun inzet, de begeleiders, andere vrijwilligers voor het mede mogelijk maken voor deze grandioze geslaagde vismiddag.

Met vriendelijke visgroet,

Jeugdcommissie OHV