Nationale Hengeldag 2024

Donderdag, 11 april 2024

Fancy Fair Nationale Hengeldag op 25 mei.

Op zaterdag 25 mei is het Nationale Hengeldag. De OHV organiseert deze dag een Fancy Fair. De Fancy Fair is bedoeld voor iedereen die de lokale hengelsport een warm hart toedraagt en biedt voor ieder wat wils: Er zijn demonstraties van onder andere Anja Groot (viervoudig Wereldkampioen Wedstrijdvissen) en Oldenzaler Martijn Leus (Teamlid Wereldkampioen Streetfishing). Ook geven Oldenzaalse sportvissers spectaculaire workshops, aan wal óf op het water. En iedereen kan op de speciaal opgezette hengelsportmarkt tweedehands hengelspullen kopen én verkopen.

De Fancy Fair vindt plaats, rond het clubgebouw van de OHV en de Chris Agterbosvijver op het Hulsbeek. Het is een continu programma dus kom langs tussen 11.00-15.00 uur. Wil je die oude hengel van zolder verkopen? Breng je verkoopwaar dan vast naar het clubgebouw op 21 of 22 mei, tussen 18:30 – 20:30 uur.

Bezoek van de Fancy Fair en parkeren op P4 van het Hulsbeek zijn gratis!